A kaliforniai Carbon 2015 óta ismert, a cég akkor mutatta be UV-fénnyel működő, szélvészgyors technológiáját. Másik nagy újítása a 3D nyomtatórendszereiket összekapcsoló CarbonSpeedCell végtermékek bármilyen léptékű folyamatos gyártását teszi lehetővé.
Közreműködtek az Adidas Futurecraft 4D futócipőjének digitális fényszintézissel (DLS) történt előállításában, több mint százezer pár legyártásában, így a cég neve a sportszerek világában is nagyon jól csend.
Napszemüvegektől kezdve orvosi műszerekig, sok termék kidolgozásában vettek részt, biztosítottak nyomtatóanyagot hozzá. Ők jegyzik a világ első printelt jéghoki-sisak bélését is.
Most az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb sportjába, a baseballba viszik be a 3D nyomtatótechnológiát.
A játék a Wikipédia alapján „mindig a védekező csapat dobó (pitcher) játékosa és a másik csapat ütője (batter) között zajlik. A dobó a hazai bázis felé dobja, ahol a csapatába tartozó elkapó (catcher) várja az érkező labdát. Az ő feladata minden olyan labdát elkapni, amit az ütő nem talál el, vagy nem is próbál meg eltalálni. Feladata a játék előrehaladtával egyre felértékelődhet, attól függően, hogy a dobó miként reagál a kialakult játékhelyzetre.”
A digitálisgyártás-specialista Fast Radius, a baseball-felszerelésekkel foglalkozó Rawlings és a Carbon az elkapó játékosoknak dolgozott és nyomtatott ki kesztyűt. A REV1X nevű darabot több évig tervezték, de a DLS még így is felgyorsította a munkafolyamatokat, nélküle tovább tartott volna a működő prototípusok tömeges gyártásra alkalmas termékké alakítása.
Az ujjak mozgását megsegítendő, egyedi, nyomtatott rácsszerkezetet tettek az így a kézhez, az összes ujjhoz jobban alkalmazkodó, azokat a hagyományos technikákkal készült darabokhoz hasonló hatékonysággal védő, viszont vékonyabb és jóval könnyebb, tehát kényelmesebb kesztyűbe. Más részeket (egyelőre) nem nyomtattak.
A REV1X-et Francisco Lindor, a New York Mets játékosa reklámozza.