A Philips 2007-ben különleges szolgáltatás ötletével állt elő: lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy nyomtatható modelleket küldjenek a cégnek, amelyeket az elektronikai óriás rendelésre legyárt. Az ötletet a Philips Életstílus Inkubátor program keretében finomhangolták, és nyújtottak segítséget innovatív startupoknak, többek között a Shapeways-nek. A két vállalat azóta közeli kapcsolatban áll egymással, számos projekten dolgoztak együtt az évek során.
A Philips-alapítás 125. évfordulójára is közösen készültek: személyre szabható, nyomtatott elektromos borotvával lepték meg a világot.
A 3D Borotva kidolgozásában a nyomtatható termékeket személyre szabó online app azonos nevű fejlesztője, a Twikit is részt vett. Belülről ugyanaz a technológia, mint a Philips legnépszerűbb borotváinál, a külső viszont nyomtatott és megrendelő igényei szerint alakítható. Designok, textúrák és nyolc szín közül választhat az érdeklődő.
A 99 eurós borotva egyelőre sajnos csak Hollandiában vásárolható meg. Az alábbi videón Ruud, a Shapeways európai közösségi menedzsere mutatja be, és szabadul meg közben a szakállától.