A 2010-ben az építész Becca McCharen által alapított CHROMAT divatház munkáit mindig a csúcstechnológia ihlette meg, transzhumanista motívumoktól a 3D nyomtatásig, az összes darabjukon érezzük az infokom jelenlétét.
A 2016 őszi-téli bemutatóról (LUMINA) 3D szkenneléssel is készítettek anyagot. Az Intel RealSense új verzióját használták hozzá, és a show-t élőben virtuális valóságban (VR) streamelték.
Robert Irwin és Dan Flavin konceptművészek munkája, a LUMINA fényre és színekre vonatkozó elképzeléseik tárgyiasítása. A ruhák biológia és technológia különös kombinációi. A bemutatón a természetből ismert elektrolumineszcenciával kísérleteztek – arról az optikai és elektromos jelenségről van szó, ahol egy anyag fényt bocsát ki elektromos áram vagy elektromos tér hatására. Működött, a virtuális jelenlévők élethűségében élték át a show-t a VR-ben.
A szkennelt anyag egy része a Sketchfab oldalán található meg. A RealSense 3D kamerát hatodik generációs Intel Core m3 processzor által működtetett HP Spectre x2-be integrálták. A szkenneket speciális 3D alkalmazással dolgozták fel, jelenítették meg, majd a Sketchfab-re küldték.
Divat és technológia összekombinálásában a CHROMAT a világ abszolút élbolyához tartozik. Tudják, hogy a jövő ruháihoz egyre inkább 3D technológiákon (3D szkennelés, VR) keresztül férünk hozzá. A katalógusokat valószínűleg VR és AR (kibővített valóság) headsetekkel is meg lehet majd nézni. A ruhákat szintén 3D megoldásokkal szabják viselőjükre.
A CHROMAT nagyon hamar ráérzett ezekre a lehetőségekre, nem véletlenül tartják az első ízig-vérig 21. századi divatháznak.