Kevesen mentek olyan messzire a 3D nyomtatás művészi lehetőségeinek kiaknázásában, mint Joshua Harker. Nagyfelbontású SLS printerrel dolgozik, két sikeres Kickstarter-kampányt tud maga mögött, legújabb munkájával viszont más területre, a szobrászat és az animált fényfestészet sajátosan összeintegrált világába kalandozott.
A rögbi világbajnokság alatt a birminghami központi vasútállomásra vetített egy közel ötméteres szoborra, amelyet 2,2 millióan láttak.
A Taurus Geodesica, népszerű nevén Diszkóbika virtuális világban készült, aztán napokig kézzel dolgozott rajta. 3D szoftvert, a behemót szoborra való vetítéshez és a fényjátékhoz 2D képtechnológiákat használt.
Munkája alapján a Cool Hunting & Cadillac a 25 topinnovátor közé választotta, az Adobe felkérésére pedig előadást tartott. Elmondta, hogy imád nyílt forrású szoftvereket használni, mint például a Blender vagy a Meshlab. Természetesen másokkal is dolgozik (Solidworks, Z-Brush).
Amikor a 3DP jövőjéről faggatták, a következőt mondta: „a jövő annyira a most, hogy nehéz túl messzire látni. Elég körbenézni, és látod, hogy most történik.”