Lassan nem újdonság, hogy divattervezők intenzíven használják a 3D nyomtatótechnológiát. A Chromat stúdió 2015 tavaszi-nyári kollekciója viszont mindenképpen az: nem azért, mert a legtöbb darabot részben nyomtatták, hanem az eredeti, meghökkentő formák, krómhatások (pedig a Chromat név a görög „szín” szóból ered), androidmotívumok, geometrikus hálózatok, gondosan strukturált vonalak miatt. A tervezőket ezúttal a minimalizmusban és a konceptualizmusban is maradandót alkotott Sol LeWitt (1928-2007) amerikai művész falrajzai inspirálták.
Az alapító-tulajdonos Becca McCharen elmondta, hogy hagyományos módszerekkel és anyagokkal nem tudták volna kivitelezni az additív gyártótechnikával létrehozott formákat. Hozzáfűzte, hogy korábbi ruháikkal egyszerűségre törekedtek, könnyű viselni őket, viszont kevesen vásároltak belőlük. Klienseik elvárják tőlük az innovációt és az eredetiséget.
A kollekció azt a világot vetíti előre, amikor online töltjük le a ruhákat, és az öltözékek a test valóságát megfigyelni és hangsúlyozni hivatott adatgépekként működnek. A nyomtatott részek ABS-ből készültek, azt viszont nem árulták el, hogy milyen printeren.
Művészek közül Beyoncé-nek terveztek már ruhákat, de Niki Minaj-en és Madonnán is láttak már Chromat-darabokat.