A rotterdami Studio RAP építészvállalat, a tervek elkészültét követően, Amszterdam történelmi belvárosának egyik legfényűzőbb bevásárlóutcájában, a P. C. Hooftstraaton elkezdte kidolgozni egy különleges üzlet nem kevésbé különleges és figyelemfelkeltő, de a környezetbe tökéletesen illő homlokzatát. A stúdió különlegessége, hogy a számítógépes tervezést innovatív digitálisgyártás-technikákkal, például 3D nyomtatással kombinálja össze.
Az ajtó- és ablaküvegek, a nyomtatott kerámiacsempék különleges összhatást érnek el. A homlokzat hamarosan elkészül, és a kerámianyomtatás, az algoritmikus tervezés mellett a kézműves üvegezést, és persze mindezek eredeti fúzióját is megcsodálhatjuk benne.
A RAP igyekszik kiaknázni a kerámiák és a díszítőelemek építészeti lehetőségeit. Az algoritmikusan kivitelezett díszek a ruhakötés klasszikus mesterségére utalnak. A 4,5 méter magas lábazat három oszlopból és egy, a klasszikus oszloprendszereknél fontos szerepet játszó architrávból áll. („Az architráv a görög templomok homlokzati alakításánál kialakult oszlopos és gerendázatos rendszer kiváltó eleme. Ezen nyugszik a födémszerkezet és a tetőgerendázat, az architráv az oszlopoknak adja át ezek terhelését.” – Wikipédia)
A hátratolt kirakat mélységet ad a térnek, a 40x20 centis kerámialapok gyöngyház-fehérek, sárga árnyalattal. A díszített lapok alul simák, feljebb egyre expresszívebbek. A felső szintek homlokzatát téglákból nyomtatták, a tervezők eljátszottal a vörös árnyalataival. A téglákat lézerrel vágott rozsdamentes acélkazettákba ragasztják.
A saját fejlesztésű digitális tervezőalgoritmussal az RAP a történelmi Amszterdam üveges kerámiáinak a dekorativitását és „szótárát” értelmezték újra. Az eredeti homlokzat sziluettjét utánozva, sikerült megőrizni az épület hangulatát, minden harmonizál a közeli épületekkel.
A tervezéssel arra is törekedtek, hogy a digitális kézművesség mai kifejezőeszközeivel egyedi módon értelmezzék újra a történelmi házat, és másokat is hasonlókra inspiráljanak.