A számítógépes játékok igazi aranybányák, ihletforrások a 3D nyomtatáshoz. Az egyre jobb és élethűbb grafikával a jövőben még inkább azok lesznek. Nem véletlen, hogy csomó játékkaraktert printeltek már, sok rajongó szeretné fizikai, legalábbis printelt valójában birtokolni kedvenc virtuális hősét. Viszont kevesen érik el közülük azt a művészi színvonalat, mint a holland Thijs de Bruijn a verekedős Tekken egyik ikonikus alakjával, a nyomtatott Josimicuval, egy futurisztikus szamurájjal. Ő a kardvívás mestere, és mechanikus karjával egy kicsit cyborg is.
A Tekken 1994-ben, játéktermi gépekre írt verekedős játékként indult, később PlayStation-re és Xboxra és Wii U-ra is adaptálták, tehát igazi multiplatformos szórakozás, egy-, két- és többrésztvevős, on- és offline változatban egyaránt létezik. Hatalmas siker lett, a műfaj egyik legjobbjának tartják, film is készült belőle.
A játéktervezéshez is értő De Bruijn 25 centis darabja igazi műremek, rossz hír viszont, hogy nem akarja értékesíteni.