Az amerikai CEA (Consumer Electronics Association) múlt héten megjelent felmérése alapján az Egyesült Államok 3D nyomtatótulajdonosainak 76 százaléka naponta vagy heti több alkalommal használja gépét. Csak 18 százalékuk használja hetente egyszer, 7 százalékuk havonta egyszer-kétszer.
2014-ben a nyomtatásból befolyó összeg meg fogja haladni a 76 millió dollárt. Ez a szám 44 százalékkal több, mint 2013-ban volt. 2018-ig 37,1 százalékos évi átlagnövekedést prognosztizálnak.
Az online amerikai felnőttek 23 százaléka ismeri, 51 százaléka nem ismeri a technológiát.
Az érdeklődők körében háztartási cikkek, okostelefon-tokok, ékszerek, ruhák és játékok a legnépszerűbb nyomtatott darabok (ebben a sorrendben).
A 3D nyomtatás fejlődésével, az árak csökkenésével úgy változhat meg a fogyasztói világ, mint ahogy az MP3 lejátszók átformálták a zeneipart – vélik a felmérés szerzői.