Kevin Czinger, a Los Angelesi Divergent3D alapítója tavaly létrehozott egy másik céget is, amely nemes egyszerűséggel csak a Czinger nevet viseli. Az alapító pedig első hyperautójáról a (szintén róla elnevezett) Czinger 21C-ről közölt információkat.
A jármű „21. századi kézművesek” munkája, additív gyártóeljárással készül, világviszonylatban pedig a Genfi Nemzetközi Motorshow-n debütál, március 5. és 15. között.
Czinger az autók és motorok világának egyik vizionárius szelleme, úgyhogy semmi meglepő nincs az új járműben, és abban sem, hogy az az alapító nevét viseli. A 21C a cég első járműve, és mindennel rendelkezik, ami a jövőbeli használatra alkalmassá teszi.
Los Angelesi csapat tervezte, építette és végezte a mérnöki munkákat. Czinger az „első additív gyártási módszerekkel készült, teljesítményre tervezett méretben és léptékben is komplex alkatrészekből álló jármű”-ként beszél róla.
A formális bemutatón nyilván bőséges információval szolgálnak a gépről, egyelőre viszont be kell érnünk néhány – izgalmas – részlettel.
Különleges üléskonfigurációval rendelkezik, integrált hibrid erőátviteli rendszerét „házilag” fejlesztették. A jármű számos fejlett gyártótechnológiával, például 3D nyomtatással készült részt tartalmaz.
A cég állítása alapján a „Czinger az első, ilyen típusú döbbenetes hyperautót új additív gyártótechnológiákkal előállító vállalat. A high-tech alváz és az említett szerkezetek úttörő darabok. Lényegében a 21. századhoz passzoló forradalmi hyperautót fejlesztettünk.”
Nem mondták ki, de elég egyértelműnek tűnik, hogy a „high-tech” alvázat teljes egészében printelték.
A sima design pedig bizonyíték a cég folyamatos fejlődésére, stiláris váltásaira.