Az immáron 65 éves francia Philippe Starck napjaink egyik legeredetibb formatervezője azzal vált híressé, hogy a leghétköznapibb tárgyakat képes egyedi műalkotásokká varázsolni. Belső neoncsővel megvilágított lámpa, héliummal töltött átlátszó műanyag gömb, különlegesen abszurd székek, Costes kávéház, egyedi építészeti és belsőépítészeti megoldások New Yorktól Tokióig – hogy csak néhány munkáját említsük. Pályafutása kezdetétől sokkolja, megosztja a közvéleményt.
Az innováció és az újdonságok iránt mindig nyitott művésznek elege lett abból, hogy egy adott tárgy –legyen akármennyire fura, meghökkentő – változatlan, késztermék. A felhasználót is be akarja vonni az alkotásba; irányítsa ő az egész folyamatot.
Legújabb projektje, a TOG elképzelései szerint a 3D nyomtatás elterjedésével, az eszközök olcsóbbá válásával laza együttműködésen és „nyílt forráskódon” alapuló művészi közösséggé alakul, amelynek keretében mindenki megtervezheti és ki is nyomtathatja saját bútorait, a terveket pedig megoszthatja másokkal. Nemzetközi kioszkhálózatban gondolkozik, nyáron Sao Paulóban nyitja az elsőt. A kioszkok lehetőséget adnának 3D nyomtatóval nem rendelkező alkotóknak művészi ambícióik kiélésére.
A bútortervezés és a belsőtér-alkotás teljes átértelmezése, demokratizálása a távolabbi cél.