A HyperX, a hosszú ideje (először csak 2D, majd egy ideje már 3D is) a nyomtatógyártás egyik főszereplőjének számító HP (Hewlett Packard) játékperifériákkal foglalkozó csapata különleges új programot (HX3D) mutatott be.
A HX3D lehetővé teszi, hogy gamerek többféleképpen szabhassák személyre, tegyék egyedivé játékfelszerelésüket. A HP 3D nyomtatótechnológiáját használják hozzá.
A HyperX az idei CES, a fogyasztói elektronika legnagyobb éves seregszemléjén személyre szabott billentyűzeteket, sisakokat, egereket és más játékcuccokat mutatott be. Az első nyomtatott perifériák az egyedire kialakított, printelt billentyűsapkák, limitált kiadásban. Értelemszerűen úgy tervezték őket, hogy passzoljanak a HyperX és más mechanikus billentyűzetekhez.
Abból indultak ki, hogy a gamerek nagyon szeretik kellékeik személyre szabását, és rengeteg időt töltenek el mindenféle játékcucc, játékon belül megvásárolható tárgyak frissítésével, finomhangolásával.
A HX3D ezt a vonzódást alakítja át a fizikai valóságban megélhető játékélménnyé, és persze szórakoztató folyamat is díjnyertes darabok folyamatos frissítése, megújítása.
A HyperX játékfejlesztőkkel, e-sport csapatokkal, tartalomgyártókkal, influenszerekkel és vállalati kreatívokkal tervezi az együttműködést, rajongóbarát termékek létrehozását. Ezek a darabok játék közben is használhatók, de emléktárgyként és más minőségben gyűjthetők is.
Havonta újak jelennek meg, és ha egy tervet értékesítettek, nem lehet többé eladni.