HTML

Legyél Te is Szakértő!

Minden hírlevél feliratkozónknak egy 50 oldalas 3D nyomtatás kisokost és 3D Akadémia kedvezményt adunk ajándékba!

 

 

3D TECH WORSKHOPOK

Vegyél részt a 3D Akadémia képzésein és szerezz átfogó tudást a 3D technológiák jelenéről és jövőjéről!

3D nyomtatás, modellezés és szkennelés tanfolyamok a 3D Akadémián.

FRE3DEE a Facebookon

Tovább pörgeti az adidas a sportcipők nyomtatását

ferenck 2021.09.30. 08:00

Az adidas elégedett az idei bevételeivel, és minden oka meg is van rá. A második negyedévet 20 százalékos növekedéssel zárták, több mint 1,4 milliárd euróért értékesítettek lábbeliket. Ezek a hónapok további bizakodásra adnak okot, pedig a tavalyi helyzet, a pandémia miatti boltbezárásokkal egyáltalán nem volt rózsás.

A nagyvállalat sikerének és több mint túlélésének a folyamatos innováció az egyik titka. Újításaikat pedig mi sem jelképezi jobban, mint a 3D nyomtatással készült 4D FWD termékcsalád.

3dnyomtatas_adidasshoe.jpg

A foci Európa-bajnoksággal, a Copa Americával és a Tokiói Nyári Olimpiai Játékokkal a sport megint rivaldafénybe került, közvetlen hatásként pedig a sportszergyártók eladásai mind a csúcs-, mind az alacsonyabb kategóriákban növekedésnek indultak. A 16 százalékos csökkenést mutató Kína kivételével, az adidas stratégiai piacain, Észak-Amerikában, Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA) majdnem megduplázódtak az értékesítések: Észak-Amerikában 87, az EMEA térségben 99 százalékkal. Latin-Amerikában még brutálisabbak a számok: 230 százalék. A folyamatos lezárásokra gondolva, az Ázsia-Csendes-óceán régió 66 százaléka is szép.

A legfontosabb termékkategóriákban, a foci- és szabadidős cipőkben három számjegyű növekedést produkáltak.

3dnyomtatas_adidasshoe0.jpg

A számok alapján a tendencia valószínűleg az év hátralévő hónapjaiban is folytatódik. 2020 azonos periódusával összehasonlítva, a második félévben 7 százalékos növekedést várnak.

A kedvező piaci trendek is befolyásolhatták a vállalatot a Futurecraft 4D portfolió, elsősorban a 4D FWD Pulse bevezetésével fémjelzett bővítésében.

A cipő talpa és egyes díszítőelemek 3D nyomtatással készültek, a technológia komoly szerepet játszik a lábbeli optimalizálásában, hogy viselői a lehető legkényelmesebben érezzék magukat. A „Signal Green” nevű darab 160 dollárért vásárolható meg az adidas web-áruházában.

2020-hoz képest csak egy területen, az online értékesítésben tapasztalható – 14 százalékos – visszaesés, amiben semmi meglepő nincs, hiszen tavaly márciustól szinte az egész világ folyamatosan „be volt zárva”, és lényegében mindent online vásároltunk.

Címkék: trendek sport üzlet cipő cégek Adidas

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://freedee.blog.hu/api/trackback/id/tr4916655376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Örömhernyó 2021.10.01. 02:10:55

Ezek divatcikkek. Az emberek pár százaléka hordja csak a sportcipőket sportoláshoz, tehát a nagyon nagy újítások, belemagyarázott technológiai fejlesztések marketingeszközök csupán.

A siker titka az, hogy a Nike-val versenyezve megnyerjenek sportcelebeket a reklámkampányaikhoz.

Bandibacsi34 2021.10.01. 08:18:31

"A nagyvállalat sikerének és több mint túlélésének a folyamatos innováció az egyik titka".
Inkább a minőség. Remelem abbol nem adnak le.
@Örömhernyó: A Nike egy f.. s minőség az Adidashoz kepest De a tobbi is, a nagy markak közül.
süti beállítások módosítása