HTML

Legyél Te is Szakértő!

Minden hírlevél feliratkozónknak 50 oldalas 3D nyomtatás kisokost és 4 óra bérnyomtatást adunk ajándékba!

 

 

CraftBot 3D nyomtatók

craftbot-3d-nyomtato-akcio-05.jpg

3D TECH WORSKHOPOK

Vegyél részt a 3D Akadémia képzésein és szerezz átfogó tudást a 3D technológiák jelenéről és jövőjéről!

3D nyomtatás, modellezés és szkennelés tanfolyamok a 3D Akadémián.

Partnereink

FRE3DEE a Facebookon

A 3D nyomtatás javítja az általános iskolások tervezőkészségét, növeli a kreativitásukat

ferenck 2018.11.05. 08:30

Az ausztrál Macquarie Egyetem (Sydney) 2017 augusztusától 2018 júliusáig tartó kutatást végzett a 3D nyomtatás és tervezés általános iskolák makertereiben történő használatáról, a technológia oktatási szerepéről. A kutatásban a felsőoktatási intézmény mellett több általános iskola 500 diákja és 27 tanára, valamint a speciális tananyagot kidolgozó, illetve 3D modellezőszoftvert fejlesztő Makers Empire vett részt.

A makerterek nagyon hatékonyak gyerekek kreativitásának, kritikus gondolkodásának, tervezőkészségének és digitális képességeinek növelésében – derül ki a kutatásból. A diákokat kifejezetten érdekelte a technológia, aktívan használták és próbáltak megoldani vele általános tervezői problémákat.

3dnyomtatas_tanulmany.jpg

Önbizalmukon és tűrőképességükön egyaránt javított, utóbbin különösen gyengébb képességű gyerekeknél, illetve azokban az esetekben, amikor visszaesést tapasztaltak, vagy egyszerűen megrekedtek egy szinten.

Sok tanuló nagyon pozitívan (100 százalék, 11/10) ítélte meg a Makers Empire 3D appját. 23,5 százalékuk úgy döntött, hogy otthon, családjával együtt is használja, 32 diák pedig az iskola elvégzése után vagy a 3D tervezésben és nyomtatásban képzeli el a jövőjét, vagy szórakozásra, de mindenképpen használni akarja később is a technológiát.

3dnyomtatas_tanulmany0.jpg

A tanárok is megbarátkoztak a 3DP-vel, növelte az együttműködésüket, rugalmasabbá tette őket az oktatásban. Mindegyik elmondta, hogy a jövőben 3D tervezésalapú makerteret akarnak osztálytermeikbe integrálni. Jobban megértették a tereket, a használatukhoz szükséges technikai ismereteket és a „21. századi adottságokat.”

Többen együtt tanultak a diákokkal, akik így bennük látták az élethosszig tartó tanulás (lifelong learning) modelljét. Egyes tanárok megjegyezték, hogy a makertér-projekt tette lehetővé integrált tantervek kivitelezését.

„Csodálatos élmény, hogy munkánkat egy ilyen szigorú akadémiai kutatás elismeri. Többszázezer diákot tanító többezer oktatóval dolgozunk együtt, és az iskoláknak nagyon fontos, hogy tudják: termékeink kifejezetten hatékony és az érdeklődést felkeltő oktatási eszközök”- nyilatkozta Jon Soong, a Makers Empire vezérigazgatója.

Címkék: oktatás felmérés Ausztrália

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freedee.blog.hu/api/trackback/id/tr3914342397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.