HTML

Legyél Te is Szakértő!

Minden hírlevél feliratkozónknak 50 oldalas 3D nyomtatás kisokost és 4 óra bérnyomtatást adunk ajándékba!

 

 

3D TECH WORSKHOPOK

Vegyél részt a 3D Akadémia képzésein és szerezz átfogó tudást a 3D technológiák jelenéről és jövőjéről!

3D nyomtatás, modellezés és szkennelés tanfolyamok a 3D Akadémián.

FRE3DEE a Facebookon

Avatár Platformot fejlesztett a Hewlett-Packard

ferenck 2016.03.16. 11:30

A hannoveri CeBIT 2016-on a Hewlett-Packard Enterprise (HPE) bemutatta egésztestes szkennelésre kidolgozott fülkéjét, ahol 10 percen belül pontos 3D modell készíthető személyekről, majd a modellek felöltöztethetők, animálhatók. A három világcég technológiáit összekombináló Avatár Platform a HPE szerint a ruhaeladásban, fitnisztermekben és a játékiparban lehet különösen hasznos.

hp_1.jpg

Az egésztestes 3D szkennelés a korábban 3 méter magas Dooblicatorral ismertté vált német Doob Group gépével történik. Az adott személyről 64 fotó készül, amelyeket mindenféle szögekből vesznek fel másodpercek alatt.

A következő lépés főszereplője a Quantam Matrix Quantam Human szoftvere: a program a fényképek alapján automatikusan 3D digitális modellt generál. A modell nagy részletességgel alakítható, még egyedibbé tehető, animálható.

hp0.jpg

Az avatárt a dél-koreai Physan szoftvere öltözteti fel. A divattervezők és márkák darabjait rendereléssel hajszálpontosan digitalizálja. Eddig ez a legélethűbb „öltöztető-technológia”, a felületek (pamut, selyem, gyapjú, bőr, bársony stb.) teljesen eredetinek tűnnek. A program lehetővé teszi a 3D CAD-modellező szoftverrel történő valósidejű szerkesztést.

Az Avatár Platform a ruhaiparban az eddigieknél sokkal pontosabb online ruhapróbát biztosít, ami azzal jár, hogy kevesebb megvásárolt ruhát küldenek vissza. A visszaküldött ruhák az iparágnak évi 36 milliárd dollár kiesést jelentenek, a HPE megoldása 10 százalékkal csökkentheti a veszteséget.

hp1_1.jpg

A platform meghódíthatja az edzőtermeket is: mivel teljesen személyre szabható, a felhasználó nyomon követheti munkája hatékonyságát, láthatja, hol és milyen mértékben változik meg a teste.

Több játékgyártó foglalkozik virtuális tartalmak fizikaivá alakításával, ami természetesen 3D nyomtatással történik. A HPE fejlesztése viszont megfordítja a folyamatot: fizikai személyek élethű 3D avatárjait „viszi be” közvetlenül játékokba.

Címkék: játék sport divat avatárok személyre szabás 3D modellezés HP 3D szkennelés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freedee.blog.hu/api/trackback/id/tr718479550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.