A Real Madrid portugál szupersztárja saját nyomtatott hasonmásával szembesült Tokióban, amikor egy elektromos hasizom-stimulátort (izomerősítő szerkezetet) promótált. A marketingfogás önmagában nem meglepő, a módja viszont annál inkább.
Japán sportszergyártók, fitness stb. cégek bevett gyakorlata ugyanis, hogy termékeiket sok esetben európai és amerikai csillagok reklámozzák. A szerződéseknek általában van egy záradéka, mely szerint ezek a hirdetések, jelen esetben a nyomtatott CR7 nem mutatható be a hazai médiában. (A megkötés valószínűleg nemcsak Portugáliára és Spanyolországra, hanem az egész EU-ra vonatkozik.)
A 110 kamerával végzett 3D szkennelés adatain alapuló élethű replika egy hollywoodi speciáliseffektus-stúdió munkája. Ronaldónak kifejezetten tetszik a végeredmény.
„Magamat látom, ha ránézek. Ha olyan egészséges testet szeretne valaki, mint az enyém, segíthet neki egy ilyen modell. Tökéletes. Imádom” – nyilatkozta.