A világ legnagyobb éves fogyasztói elektronikai seregszemléjén, a ma kezdődő, január 9-ig, péntekig tartó CES 2015-ön, a 3D Printing TechZóna 72117 standján az érdeklődők idén is megismerkedhetnek a „3D tartalomgeneráló gyárral”, a minden felhasználóbarát szempontnak eleget tevő, sikeres Leopolyval, a Leopoly tucatnyi 2014-es webes alkalmazásával, valamint új „Üzleti termékeivel” (Business Products).
A Business Products – két (sztenderd és „méretre szabott”) üzleti megoldás – lehetővé teszi, hogy márkák, kiskereskedelmi cégek és iskolák éljenek az egyedi digitális tervezés, 3D tárgyalkotás és nyomtatás lehetőségeivel, honlapjukat egyszerű eszközökkel, játékosan „3D-sítsék.” A Brandépítő program és az Oktatási csomag azt is előrevetíti, hogy a Leopoly egyre fontosabb szerepet fog játszani az üzleti életben és az iskolákban.
A Leopoly a virtuálisvalóság- és 3D megoldások magyar zászlóshajójának, a Leonar3Donak a terméke. Nemzetközi elismertségét jelzi, hogy az új megoldásokról a szakterület egyik legfontosabb portálja, a 3D Printing Industry is hosszú cikkben számolt be január 4-én.