A 3D modellek egyik legnépszerűbb piactere, a MyMiniFactory összeállt az amerikai olaj- és gázcég Essoval, és meghirdették második tervezőversenyüket. Az Esso korábbi sikeres újrahasznosító versenye után a mostaniban is bízik. (A megmérettetésre itt lehet jelentkezni.)
A fődíj a Fusion F-410 3D nyomtatója. A gép az ismertetések alapján kielégíti a vállalat az iparban, üzleti életben és az oktatásban érintett fogyasztóinak elvárásait: viszonylag elfogadható az ára, alkalmas ipari tevékenységre, pontos, gyors és megbízható, változatos anyagokkal dolgozik.
A július 16-án záruló versenyen 18 éves és annál idősebb ausztráliai, egyesült államokbeli és európai uniós lakosok vehetnek részt.
A résztvevőknek a szabványtól eltérő új tervet kell kidolgozniuk prémiumkategóriás üzemanyag szivattyú fogantyújához, hogy a felhasználók tankolás közben a mostaninál exkluzívabb élményben részesüljenek, valóban prémiumkategóriás klienseknek érezzék magukat.
A terv ugyan a fogantyúra korlátozódik, ez a tény azonban cseppet sem korlátozza a kreativitást. A résztvevők valószínűleg lesznek annyira innovatívak, hogy a felhasználói élményt új és egyedi elemekkel gazdagítsák.
A tervekhez célszerű ergonómiai és más fejlesztési szempontokat egyértelműsítő pontos dokumentációt csatolni.
A vezetők tudják, érzik, hogy a prémium üzemanyagpumpa hogyan szolgálja ki legjobban az igényeiket, mikor optimális autójuk számára. A részek külseje nagyon fontos, mert az egésznek különleges hatást kell elérnie.
Az Esso pontosan ezért kívánt kapcsolatba kerülni a MyMiniFactory alkotóközösségével – a cég meg akarja újítani a mostani terveket, és a megújulás célja kifejezetten a jobb felhasználói élmény.
Egyperces YouTube-videókat tettek közkinccsé, amelyekben elmagyarázzák a Synergy üzemanyagok összetételét, mi miért található bennük, és milyen hatással vannak a járművekre.
A MyMiniFactory történetében első alkalommal a versenyre beadott egyik terv sem lesz nyilvános, csak az Esso alkalmazottai láthatják és bírálhatják el azokat, sőt, a résztvevőket is arra kérik, hogy munkájukat ne osszák meg közösségimédia-oldalakon.
Annyi már tudható, hogy a győztes tervet jövőbeni marketinges kezdeményezéseknél is fel fogják használni.