A Louis Vuitton névről inkább klasszikus táskák és hasonlók ugranak be, a luxusmárkáról valószínűleg viszonylag kevesen asszociálnak a 3D nyomtatásra. Pedig most már lehet, mert a melbourne-i OMUS 3DP-cég és a divatház lenyűgöző printelt installációval rukkolt elő Sydney Westfield bevásárló komplexumának LV pop-up boltjában.
Az OMUS az első Massivit 1800 géppel dolgozó ausztrál vállalat. Két hét alatt nyomtatták rajta a méretes ezüstkupolát. Mivel az idő sürgetett, le kellett állítaniuk minden más munkájukat. A 180x150x120 centi építési területű printerhez ráadásul Izraelből kellett hívni technikusokat, de végül mindent megoldottak. A 48 külön részből álló krómszerű ernyőszerkezethez 900 kiló Massivit Dimengel UV-reagens anyagot használtak. A printelést követően az összeszerelés és installáció három napig tartott, és még mindig nem lépték túl a két hetet.
Pedig sok gyártó kivitelezhetetlennek tartotta ennyi idő alatt, plusz a világmárka miatt a létező legapróbb részletekig mindenre oda kellett figyelniük.